Перехід до сайтів видань
Реклама, інформація про лікарський засіб друкується як у загальних медичних газетах, так і у спеціалізованих журналах. Однак реклама в журналах має переваги, серед яких найбільш принципова — її висока вибіркова здатність, адже в кожного видання є чітко визначена аудиторія лікарів певної спеціалізації.
Зокрема, наші видання отримують члени лікарських громадських об’єднань – Українська асоціація лікарів-дерматовенерологів і косметологів, Українська гастроентерологічна асоціація, Асоціація хірургів-гепатологів України, Асоціація кардіологів, судинних та серцевих хірургів м. Києва, Асоціація дитячих ендокринологів України, Асоціація фтизіатрів, пульмонологів і торакальних хірургів м. Києва.
Реклама в журналі має вищу якість поліграфічного виконання, відповідно, справляє сильніший вплив на цільову аудиторію. Журнали ідеально підходять для великих ілюстрацій, інфографіків, і тому більшість аудиторії читає рекламу в журналах з таким же інтересом, як і звичайні статті і повідомлення.
Водночас Видавнича група «ВІТ-А-ПОЛ» активно розвиває проект безкоштовної передплати електронних версій спеціалізованих науково-практичних журналів, які надсилаються на електронну адресу фахівцям галузі охорони здоров’я.
Фахівці Видавничої групи «ВІТ-А-ПОЛ»:
підберуть для вас потрібні видання з урахуванням цільової аудиторії, бюджету.
розроблять для вас оригінальний макет рекламного (іміджевого, інформаційного) блоку.
Після закінчення кампанії ми надамо докладний звіт про виконану роботу.
© «ВІТ-А-ПОЛ». Всі права захищені.